Beste Jan,

Ook bij mij probleemloos geïnstalleerd.

Deze fout krijg je vaak als  de server waarop de software staat  niet te
benaderen is.

Kan liggen dat aan netwerk (provider of bij jezelf etc.)

Wat je zou kunnen proberen is de laatste versie downloaden via

http://www.legacynederlands.com/downloadLegacyNederlands.php

en deze versie (is 9.0.0.318 ) te installeren .

Gr,

Jan