Recentelijk ben ik overgestapt van Brothers Keeper op Legacy.
Het inlezen van het gedcom bestand ging goed op twee onderdelen na:
1. getuigen bij doop - deze heb ik eenvoudig (kostte wel veel tijd) kunnen herstellen
2. getuigen bij huwelijk
Hier is iets mis gegaan dat ik niet weg krijg. Als ik op 'deel' druk om de huwelijksgetuigen
toe te voegen dan krijg ik het scherm te zien dat ik als bijlage meestuur.
In de beschrijving staat standaard BK ERROR.
Het is tot nu toe onmogelijk gebleken om deze beschrijving te wijzigen.
Het vreemde is als ik in het huwelijk scherm een feit toevoeg (dus niet met deel) dat
deze beschrijving er niet in staat.

Wat moet ik doen om de BK ERROR beschrijving weg te halen?

Alvast bedankt!

Hartelijke groet,

Rob