Beste Jos,

Misschien sla je een stap over? Bij mij werkt dat prima

Exporteren naar een neiuwe legacy file

Geselecteerde personen in de focusgroep

WIJZIG focusgroep

Wat er eventueel reeds staat: VERWIJDER

Dan onderaan je keuze maken: voeg een persoon en nakomelingen toe; dit is de
stamvader van de te isoleren tak.

De stamvader kiezen + alle opties die je wilt.

De nieuwe file openen en terug exporteren, deze keer naar gedcom.

Succes.

Bert