Van: "Bert van Kootwijk" <bertvankootw...@hetnet.nl>
Aan: "legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com>, "h onghena"
<h.ongh...@telenet.be>
Verzonden: Zondag 13 september 2020 09:29:41
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Halfbroer - halfzus

De onbekende moeder toch opnemen als bv NN

Xy wordt dan het kind van x en NN.

Dan de nieuwe partner invoeren als nieuwe relatie van x.

Dan wordt y niet de dochter van x en Y maar blijft de dochter van X en NN.

De zoon van X en Y wordt dan netjes de halfzus van y.

Conclusie: niet net doen als of y geen moeder heeft.

Succes

Bert

Op 13-9-2020 om 09:14 schreef [ mailto:h.ongh...@telenet.be |
h.ongh...@telenet.be ] :

Beste allemaal,
Ik heb iemand (persoon X) toegevoegd aan mijn stamboom

Hij heeft een dochter (Xy) van wie ik de moeder niet ken.
Tot daar geen probleem; de dochter is ingebracht en de moeder is niet ingevuld.
Maar nu komt het:
X gaat samenwonen met Y
Als ik Y inbreng als partner van X, wordt Xy plots ook dochter van Y.
Erger nog; X en Y krijgen samen een zoon (Xx).
Nu wordt Xy ook de volle zus van Xx.

Hoe los ik dat op? Moet in misschien X eerst partner maken van ??? en dan Xy
als dochter zetten van dit koppel?
Dank
Harry

                         ]

Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.
[
https://mail.telenet.be/zimbra/mail?client=advanced#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2