Beste Karel Tamboer,

Kan het niet liggen aan het ongemakkelijke dat je bij het installeren van
Legacy 9.0 je oorspronkelijke mappenopbouw van Legacy8 en eerder hebt
gewist?
Ik herinner me van een paar jaar geleden dat dat mij ook gebeurde. Ik had
een waarschuwing daarvoor niet gezien.

Ik heb nu alles van Legacy in de map C, maar met voorvoegsel program files
(X86) Legacy 9.0: staan behalve alle foto’s en alle rapporten- en eigen
webstructuur. Die staan nog in de oude C-map Legacy die toen werd gewist.
Legacy 9.0 zet nieuw geplaatste media, foto’s e.d. niet in de mappen waarin
je vorige versie dat deed. Ik heb dat kunnen aanpassen naar mijn situatie in
8.0
Maar alle geplaatste foto's hebben die verwijzing wel. Vandaar dat je
opnieuw ging plaatsen.
Als ik me goed herinner heb ik die neutrale C map Legacy opnieuw gemaakt en
vanuit een back up daar de foto's geplaatst : C\\:legacy\pictures en daar de
foto's teruggeplaatst.

Heb je nog een back up van 8.0 bestanden enz.  op een externe harde schijf?

Succes met zoeken…..

Met vriendelijke groet,

Hans Speetjens
070 399 2255