Karel,
Heb nog eens dit probleem bekeken en heb vastgesteld dat de afbeeldingen
opgenomen
bij geboorte, doop, overlijden, begraven WEL  worden weergegeven in het
rapport "Gezinsblad"

Ga naar Lint/Rapporten/Rapportopties en kies daar naar behoefte:

[image: 2020-11-13_22h05_17.jpg]
Sluit de Rapportopties en kies  "Voorbeeld" om het resultaat op het scherm
te bekijken.

Bij het nakomelingenrapporten blijkt dit niet te lukken anders eens de
helpdesk raadplegen.
Benieuwd of u de betreffende afbeeldingen in het Gezindsblad aantreft.
Hoop dat het jou iets te bieden heeft.
Groetjes
Roger