From: b...@baert.net
Sent: Monday, December 28, 2020 1:21 PM
To: 'Dutch User List'
Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Deelen

Hallo, en prettig einde jaar voor iedereen

Wel even goed nadenken voor je splitst.

In 2 bestanden werkt de verwantschapsrekener niet meer, en ga je zelf ook
(quasi) nooit nog interrelaties tussen 2 familietakken vinden, wat je later bij
DNA-analyse parten kan spelen. Bvb omdat een 5de of 6de-graads neef plots
voorgesteld wordt als een 3de-graadsneef, … gewoon omdat zijn grootouders neef
en nicht waren en hij dus meer DNA met jou deelt dan “normaal”.

Bert BAERT