Hallo Ben,

Je data bestanden staan nooit in de Legacy Cloud, alleen de backup van je
databestanden.

Als je dus voor langere tijd maar met 1 bestand hebt gewerkt, moeten je oudere
bestanden nog steeds op je pc staan en kan je daar nog steeds mee werken
(tenzij je deze ooit verwijderd zou hebben).

Groeten,
Kees

Verstuurd vanaf mijn iPad