Nee ik heb de oplossing niet, maar omdat je nieuw geïnstalleerd hebt, zou je
eens willen kijken of je in Legacy Charting een afbeelding in een persoons
vakje kunt plaatsen?
Gewoon even een gezin met een persoonsfotos kiezen en dan naar Charting gaan.
Ik heb daar problemen mee na een nieuwe installatie.
Karel