Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens
Wim Foederer via Legacy-Nederlands
Verzonden: zaterdag 6 maart 2021 15:06
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
CC: Wim Foederer <w.foede...@home.nl>
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Veranderen van datum

Beste mede gebruikers,

Ik heb de update naar versie 9.0.0.384 uitgevoerd nu blijkt dat datums  die
zijn ingevoerd als bijvoorbeeld "16 dec 1800-19 dec 1820" of 1920-1930", wat
ik al jaren doe, deze automatisch veranderen in "Tussen 16 dec 1800 en 19
dec 1820 of Tussen 1920 en 1930"" dit is niet meer aan te passen, de oude
ingevoerde datum van een feit of foto veranderen ook als men er op klikt.
Bij foto's kom je nu max 3 karakters te kort. Is dit bij meerdere al
opgevallen.  Hierbij kreeg  ik ook een fout melding als ik het verwijderde
of veranderde "persoon 39987 werd niet gevonden"

Zijn er meer mensen met dit probleem? Zo ja hoe kun je dit op een eenvoudige
manier oplossen zonder alles te handmatig per item te moeten veranderen.

Groeten

Wim

--
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.