L.S.

Heb een melding gemaakt, en dit was het antwoord:

Hello,

This was a change made in Legacy to fix problems with GEDCOM exports dealing
with invalid date ranges.  When you have a date range it is important to have a
qualifier to make it a valid date.  If you just have - or / and you do not have
a qualifier it leaves the reader unsure of what you mean.  When entering a date
range please use either between/and or from/to.

Sincerely,

Jairmie

Technical Support

Ik gebruikte dit veel bij zerken van een echtpaar. Ben nog even aan het kijken
hoe ik dit op kan vangen. Jullie horen nog.

m.v.g. Piet Burgsteyn.