Zover ik kam zien is deze mogelijkheid nog steeds aanwezig, zij het iets
omslachtiger wellicht.
Ga naar ‘zoeken’ , ‘documenten’ en geef dan helemaal onderaan land of plaats in
(op plaats zoeken).
Je krijgt nu een short list van diverse categorieën, met daarbij de optie ‘alle
.. tonen’.
Hier kan je dan de gewenste plaats/soort document selecteren en de film
doorlopen.
Dit doe je door in het bovenste scherm te kiezen voor ‘alle … afbeeldingen
bekijken’.

Success
KeesP

Verstuurd vanaf mijn iPad