Helaas lukt het niet, de media map staat in de map waar alle html bestanden
in staan, maar als ik deze dan copier naar een andere computer en dan open
door op de index, html te klikken dan krijg ik hier geen foto's te zien, op
de plaats waar de foto zou moeten staan krijg ik de volgenden melding.
Klik op afbeelding voor volle grootte, dan opent deze de browser, niet
gevonden ?