Hallo Ton

Leuk dat je reageer op mijn oproepje , het klopt  heel wat jaren geleden hebben
mijn vrouw en ik in een stoffige kelder van Meertens instituut 2 dagen lang om
alles te noteren.

Van ieder persoon die op 31 Mei 1947 in leven is daar een strookje aanwezig ,
die waren opgeslagen in dozen  aller eerst op provincie vervolgens op plaats en
dan op familie naam , eerst hadden we thuis lijsten geprint met een aantal
gegevens die je kunt halen uit het Reportorium van de volkstelling  dat zijn
naar ik meen 12 of 13 delen per provincie 1 met daar in opsomming van het
aantal personen per plaats , dus wij hadden lijsten van b.v. Rotterdam 50
personen , dan moest je dozen die naar ik me nog herinner 4 hoog stonden en je
moest meestal de onderste hebben en ze waren behoorlijk zwaar.

Maar helaas is het later niet meer toegestaan ze in te zien daar men de
strookjes niet op de juiste plaats hadden terug gezet.

1104 strookje met e naam van der Vlies en 64 Tabbernee
Met de vriendelijke groeten

Bernardus (Ben) Tabbernee