Groet,
Ab
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op 12-7-2022 om 23:53 schreef Wim Foederer via Legacy-Nederlands:

Hallo Ab,

Mogelijk heeft het te maken hoeveel generaties terug je heb in gesteld.

Lijst van benamingen voor generaties

Generaties 18 t/m 33 hebben de namen van de generaties 2 t/m 17 met voorvoegsel 'Edel'

Dit vond ik via Wikipedia.

Groet,

Wim

*Van:* Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> *Namens *A. Bootsma
*Verzonden:* dinsdag 12 juli 2022 17:44
*Aan:* Bernardus Tabbernee via Legacy-Nederlands <legacy-nederlands@legacyusers.com>
*Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

Hallo Bernardus,

Bedankt voor je hulp, alleen lukt het mij niet om jouw manier bijv. "Edelvader" in beeld te krijgen, zoals ik dat vroeger had. (zie afb.)

Groet,
Ab

Op 12-7-2022 om 16:08 schreef Bernardus Tabbernee via Legacy-Nederlands:

    Ga boven in de balk naar  hulpmiddelen , daarin zie je staan Toon
    verwantschap

    Zorg dat de naam waarvan je het wil wetem als 1e staat

    Succus Bn Tabbernee Roterdam Zevenkamp