Aanvulling,
Ook bij het nakomelingenregisterrapport is nu een andere extensie.

Een ander probleem, maar ik meen dat ik dat al eens eerder zag langskomen is
dat in een Nederlandstalig rapport bij de zinsnede …overleed op .. leeftijd
plotseling in het hele rapport staat “at age” met leeftijd in cijfers.  Dan
maar dat vinkje  vermeld leeftijd bij overlijden uitzetten?

Zijn dit “Bugs”. ?

Met vriendelijke groet,
Hans Speetjens
hspt...@ziggo.nl