Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens beh...@oudsoetermeer.nl
Verzonden: vrijdag 26 augustus 2022 21:38
Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Dopen

Wij maken altijd een nieuw feit aan met “doop” en zetten in de vrije tekst
bijvoorbeeld “Doopgetuigen waren Jan Janse, 24 jaar, timmerman en Piet
Pieterse, grootvader, 50 jaar, kleermaker, beide wonende te Madurodam”

Wat ik dan zelf ook nog doe, is bij Jan Janse en bij Piet Pieterse een extra
feit “vermelding” aanmaken en daar in de omschrijving : doopgetuige van klaas
janse (1870-1905)

Gtx

Anton

Deze e-mail is verstuurd via Freedom Internet.

De enige provider die jouw veiligheid en privacy niet als doel heeft, maar als
uitgangspunt!