Hallo Karel,

Graag gedaan. Heel goed dat het tot tevredenheid opgelost is.

Jouw vraag heeft mij niet via het forum bereikt en ik kan niet bevestigen of jouw vraag daar wel waarneembaar was.

Eerlijk gezegd kom ik er nooit toe om dat forum zelfs maar even te raadplegen. Iets voor de nabije toekomst ...

Ik heb jouw melding ontvangen via e-mail vanaf het adres /legacy-nederlands@legacyusers.com/. [nickname : Dutch User List]

Beste groeten en houdoe,

Pieter