Ja Willy, daar lijkt het inderdaad op. Je kunt dan dus Boom-1 *of* Boom-2 openen via Bestand --> Open.

De bestanden zijn wel samen te voegen zodat alle personen tegelijk beschikbaar zijn, maar daar zou ik voorlopig even mee wachten. Kijk maar eerst of je nu naar keuze de ene of de andere kunt openen.

Karel