Merhaba,
Ankara'da yaşayan/yaşayabilecek durumda olan  aşağıdaki özelliklere ekip
arkadaşı arayışımız mevcuttur.

*  Üniversitelerin Bilgisayar Mühendisliği veya benzeri bölümlerinden mezun,

*  ITIL tabanlı IT operasyon destek veya DevOps deneyimi olan,

*  Unix ve Linux işletim sistemleri (CentOS, RedHat, Oracle Linux vb.) ve
VMware sanal sunucuların kurulum, konfigürasyon, yönetim ve hata giderme
tecrübesi bulunan,

*  Container teknolojileri, Docker, Liferay, Kubernetes, Cloudify, Marathon,
Microservice vb. hakkında kurulum konfigürasyon ve yönetim tecrübe sahibi,

*  Load Balancer, Firewall vb. network teknolojileri hakkında bilgi sahibi olan,

*  Tercihen açık kaynak kodlu veri tabanları ve data stream teknolojileri
hakkında bilgi sahibi (PostgreSQL, MySQL, Kafka vb.),

*  Weblogic,11g & 12c, Tomcat uygulama sunucusu kurulum, konfigürasyon ve
operasyon tecrübesi olan,

*  HTML, Javascript ve Web Service vb. Web teknolojileri konusunda bilgili,

*  Http, Https, SSH, Telnet, FTP, FTPS vb. protokollerine hakim,

*  Rundeck, Nagios, MRTS, PRTG vb. monitoring uygulamaları kurulum,
konfigürasyon ve yönetim tecrübesi olan,

*  Cluster, RAC, High Availability, Redundancy hakkında bilgi sahibi,

*  Analitik düşünme ve problem çözme yeteneğine sahip,

*  Takım çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi, iletişim becerileri yüksek ve
gelişmeye açık,

*  İyi derecede İngilizce bilen,

*  Erkek adayların için askerlik problemi olmayan,

Pozisyon ile ilgilenenler özgeçmişlerini
ner...@innova.com.tr<mailto:ner...@innova.com.tr> adresine yönlendirebilirler.

Teşekkürler,

Narin ERDEM
Kıdemli IK İş Ortağı
Senior HR Business Partner

m:+90 553 338 2103  d:+90 312 201 7416

Türk Telekom Ar-Ge Binası, ODTÜ Teknokent 06800 Çankaya Ankara - Google
Maps<http://www.innova.com.tr/ankara.asp>

<http://www.innova.com.tr/><http://www.innova.com.tr/><http://www.innova.com.tr/>[cid:imza_2d4cbd2e-9f86-452e-8fa7-5851198cb9af.png]<http://www.innova.com.tr/><http://www.innova.com.tr>

<http://www.innova.com.tr/portal-bilgilendirme.asp><https://www.linkedin.com/company/innova><http://www.innova.com.tr/haber-detay.asp?haber=389FED4C-56CE-4A00-B886-58954B924EDB>[cid:BILISIM500-2018-ebanner_edf1a940-a8c7-42cb-84d3-49ac81952320.png]<https://www.innova.com.tr/tr/hakkimizda/haberler/innova-bilisim-500den-bul-yil-da-odulle-dondu>0142345349534.
 .

Yasal Uyarı :
Bu elektronik posta işbu linki kullanarak ulaşabileceğiniz Koşul ve Şartlar
dokümanına tabidir :
http://www.innova.com.tr/disclaimer-yasal-uyari.asp