Gorące pozdrowienia,

Wysłałem ci ten list miesiąc temu, ale nie jestem pewien, czy go otrzymałeś, ponieważ nie otrzymałem od ciebie żadnej odpowiedzi, dlatego ponownie go wysyłam.

Jestem adwokatem Chan Leap Phala, osobistym prawnikiem mojego zmarłego klienta przed jego przedwczesną śmiercią z rodziną. Otrzymałem od jego banku mandat na dostarczenie / przedstawienie bliskich krewnych kwoty jego funduszu o wartości Siedemdziesiąt Osiem Milionów Pięćset Sto Osiemdziesięciu Tysięcy Dolarów Amerykańskich 78 580 000 USD, więc skontaktowałem się z Tobą. Po nieudanej próbie znalezienia krewnego mojego zmarłego klienta postanowiłem się z tobą skontaktować, ponieważ ma on to samo nazwisko i narodowość.

Proszę o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji: (chan.l.ph...@gmail.com)

Z poważaniem
Barrister Chan Leap PHALA
Prawnik / Adwokaci