Title: question sur debian source list

Bonjour,

J'aimerais bien savoir les 2 lignes suivantes dans /etc/apt/sources.list sont équivalentes:

a) deb http://sunsit.cnlab-switch.ch/ftp/mirror/debian stable main non-free contrib
b) deb http://sunsit.cnlab-switch.ch/ftp/mirror/debian/  woody  main non-free contrib

je sais que maintenant woody est version stable, mais dans le sources.list  y a-t-il une est plus "juste" que l'autre?

meme question pour le mise a jour de sécurité:
c)deb http://security.debian.org/ woody/updates main contrib non-free
d)deb http://security.debian.org/ stable/updates main contrib non-free

Merci d'avance.

Wei

This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
the system manager.

This footnote also confirms that this email message has been swept by
MIMEsweeper for the presence of computer viruses.

www.mimesweeper.com