Kimden: Erdinc Akkaya <hz.r...@gmail.com>
Konu: [Linux-programlama] Re: XMPP + BOSH
Kime: "Özgür yazılımlarla çeşitli dillerde yazılım geliştirme"
<linux-programlama@liste.linux.org.tr>
Tarihi: 19 Ağustos 2009 Çarşamba, 11:17

http://www.slideshare.net/AdamFortuna/xmpp-with-bosh

18 Ağustos 2009 17:21 tarihinde Guychmyrat Amanmyradov
<guychmy...@yahoo.com.tr> yazdı:

Merhabalar,

XMPP + BOSH ile daha önce örnek yapmış var mı acaba ?
XMPPHP diye bişey var ama onun da BOSH kısmı çalışmıyor. Socket kısmı çalışıyor.

Daha önce tecrümeli olan yardımcı olabilir mi ? Yön gösterebilir mi ?

Teşekkürler.

      Yahoo! Türkiye açıldı!

Haber, Ekonomi, Videolar, Oyunlar hepsi Yahoo! Türkiye'de!
www.yahoo.com.tr

-----Satır İçi Eki Var-----