Birde en önemlisi dosya türünün de utf8 olması lazım.
notepad++ ile açıp biçimden utf-8 without bob seçin.

--- 22/08/09 Cts tarihinde Onur YALAZI <onuryal...@mersin.edu.tr> şöyle yazıyor:

Kimden: Onur YALAZI <onuryal...@mersin.edu.tr>
Konu: [Linux-programlama] Re: Zend Studio Encoding hatası?
Kime: "Özgür yazılımlarla çeşitli dillerde yazılım geliştirme"
<linux-programlama@liste.linux.org.tr>
Tarihi: 22 Ağustos 2009 Cumartesi, 15:04

Tarayıcının gelen dosyanın karakter kodlamasını anlayabilmesi için

1. XHTML veya XML bir dosya geliyorsa, DOCTYPE bilgisi
2. HTML başlığında meta etiketlerde Content-Type bilgisi
3. Sunucunun gönderdiği Content-Type başlığında encoding bilgisi

bilgilerinden 1 i yada daha fazlasının bulunması gerekiyor. Bu bilgileri
eklemen gerekiyor.

Levent SARI yazmış: