Merhaba,
Bağlanıp postgre altında tablo oluşturması çok ilginç. Aşağıdaki kod
istediğiniz işi yapıyor. Gerekli kontrolleri koyup hatanızı
bulabilirsiniz. Sonra da bizimle paylaşırsınız.

Kolay gelsin.

import java.sql.Connection;
import java.sql.DriverManager;
import java.sql.PreparedStatement;

public class Main {

public    String          IP        = "127.0.0.1";
public    String        Port        = "5432";
public    String        Database    = "yeniveritabani";
public    String        Username    = "postgres";
public    String        Password    = "postgres";
public Connection conn =null;
private final Object lock= new Object();

private void loadDriver(){

        String driver = null;
                driver = "org.postgresql.Driver";
        try{
            Class.forName(driver);
        }catch(Exception ex){
    System.out.println("ERROR"+ex);
        }
}

    public static void main(String[] args){
        Main main= new Main();
        main.loadDriver();
        main.connect();
        main.createNewTable();
    }

    private void connect() {
      String  url = "jdbc:postgresql://"+IP+":"+Port+"/"+Database;
      try{
          conn = DriverManager.getConnection(url, Username, Password);
      }catch(Exception ex){
      System.out.println("ERROR"+ex);
      }

    }

    private void createNewTable(){
        String sql = "CREATE TABLE yenitablo (sayi int, text varchar(30)) ";

        PreparedStatement ps = null;

        synchronized(lock){
                    try{
                        ps = conn.prepareStatement(sql);