Bu kadar hengame arasında bir çıkıntılık da ben yapayım. Qmail bana
kalırsa anlaşılıp kavrandığında çok başarılı bir sunucu. Emek istediğine
katılıyorum. Ama bir kez emek harcanıp doğru dürüst konfigure edildiğinde
sorunsuz uzun süre çalışabiliyor. Bir sunucumda 400 günü geçkindir çalışan
qmail kurulumu var. Kur-Unut :)

Saygılarımla..