Merhaba,

Mysql deki tarih fonksiyonları ile sorduklarınızı rahatlıkla
yapabilirsiniz, ama sizin tarih kolonunuzda epoc bilgisi var. epoc
üzerinde tarihsel sorgulamalar nasıl yapılır bilmiyorum (tablo
tasarımınız sorunlu bence). Mysql in epocToDate tarzı metodlarına (var
mı diye) bakın, varsa işiniz kolaylaşır yoksa da sorguyu düz olarak
çekip döngülerle gezinerek sonuç elde edebiliriniz.

31 Mart 2011 13:10 tarihinde "H. İbrahim YILMAZ"