2011/3/31 Omer Barlas <o...@barlas.com.tr>:
> o zaman Apache OFBIZ'e kaymakta fayda var.

Ömer bey, OfBiz'e baktım ama JSP bilmediğimden midir bilemiyorum, çok
karmaşık geldi, admin panel falan da karmaşık biraz. İşin içine ERP
girince bilgisayarcı adamın kafası karışıyor.

Benim işimde ERP çok önemli değil gibi gözüküyor şu anda. Sadece
ürünlerin stok takibi ve satışların düzgün bir raporunu vermesi
yeterli olacak gibi gözüküyor.

Birkaç gündür bakıyorum, Ahmet bey'in de dediği gibi
Kolaylık-Fonksiyonellik ekseninde benim ihtiyacıma en yakın görünen
Magento. Onun en büyük avantajı ise daha önce dediğim gibi arkasında
büyük bir şirketin olması ve popüler olması.

PS : Bu başlığa yazan arkadaşlardan Cumartesi günü Özgür Yazılım ve
Linux Günleri etkinliğine gelmeyi düşünen var mı?

--
Hüsrev Özayman