Sordunuz madem paylasayim.
bircok banka ile calisiyoruz ve musterilerimizin havale/eft ile odemelerini veya yaptigimiz havale/eft 'leri internet bankaciligindan takip ediyoruz.

Bankalarin api sagladiklarini veya havalelere iliskin ozel uygulamalarin oldugunu bilmekle birlikte bu yonde bir girisimde bulunmaksizin web sitesini parse ederek kullaniyorduk (sms ile sifre gonderimi olmadan once).

Sms sifre olayi ve bankalarin sayfalarindaki degisimlerin takibi gibi islemler sorunlu ve uzerinde calisilmasi gereken isler oldugundan mevcut parser'imizi suan yalnizca alinan ve gonderilen havalelerin yapildigi ekranlardaki metinleri copy/paste yaparak parser ekrarnina yapistiriyoruz. Yapistirilan veriyi formatlayarak ve temizleyerek isliyoruz. En azindan bir kez giris yapip 2 adimda tum islemleri veritabanimiza kaydetmis oluyoruz.

Aslinda ugrasilsa, android tabletten tutunda bircok telefonla sms olayi cozulerek yine web arayuzu parse edilebilir ve bu sekilde de kullanilabilir ancak suanki uygulama zaten bayagi bir is yukunu uzerimizden aldigi icin el yordami ile devam ediyoruz.