Bu yanlış yoldur Hüsrev.

Yazan herkesin öncelikle haklılığını ispat etmesi gerekir. Bunu göstermesi
gerekir. Ancak o zaman bu tartışma bir faydaya hizmet eder. Olay ortadadır.

Memleket olarak en büyük sorunumuz, zırvalıktır. Zırvalık, yani safsata bin
şekilde karşımıza çıkar. Birisi işte böyle karşısındakinin ne dediğini
anlamaya çalışmamaktır. Biris bilmediği şey üzerine ahkam kesmektir.

Aşmamız gereken ilk şey bu olmalıdır. yoksa zırvalayan bir beyinden çıkacak
olana şey de zırvalıktan başka bir şey olmayacaktır.

Bunun da yolu, tartışmaktır. Bilimsel olmaktır. Yapılması gereken budur.