> Multi-thread ile yazılım geliştirmek istediğinizde karşılaşacağınız birçok
> problemle ilgili de güzel bir kaynak :  Little Book of Semaphores

Bunları anlatmaya hiç bir "book"un, bilhassa da "Little book" un
yetebileceğini sanmıyorum şahsen. Bir progrmacının hayatının %70'ini
çalan şey, işte o meseleler olacaktır.

Ama elbette bu o kaynağı gereksiz kılmaz, fakat onu okuyanın olayın
daha ötesinde muazzam bir sorun yumağı olduğunun farkında olmasını
gerektirir.