Merhabalar ben pygame'i ufak amatör bir imageprocessing projesinde ara
araç olarak kullanmıştım.
elimde tuttuğum kırmızı ve yeşil renkteki kağıtlara göre ekrana
koyduğum iki balonu sağa veya sola
götürüyordum ( kamera ile görüntü alıp bunu pil ile işleyip önceki
konuma göre karşılaştırıp
duruma göre ilgili renk balonu sağa sola çekiyordum) ama burada
pygame'i aktif olarak kullanmadım
öyle ki dökümanında yeteri kadar örnek kod mevcuttu. Tam olarak yapmak
istediğiniz ekrana bir
jpg/png resmi koyup bunu büyütüp küçültmek yerini oynatmak iste pygame
ile halledebilirsiniz
Ps: yazdığım o kodları arşiv hdd lerimden bulursam isterseniz size
yollayabilirim

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/