Ayıca ufak bir  ek yapmak istiyorum. C++'nın sadece bel altına
vurmadım hız ve özellikle donanım üzerinde
hükümdarlık sahibi olmak istediğiniz alanlarda gelirgeçer öndeliğinden
de bahsettim.

Öte yandan C++0x ile birçok eksikliğinin giderileceği gerçeğini
atlamamam gerekiyor.
Ve özellikle boost ve qt gibi ek kütüphanelerle zaten C++
farklılaşıyor yani zaten bunlarla
orta seviyeli bir dil içinde yüksekimsi bir dil kullanmış gibi
oluyorsunuz fakat ben yinede
ilk mailde yazdığım gerçeklerin es geçilmemesi gerektiğini hatırlatmak
istiyorum.

PS: Mazoşistlik konusunda gerçekten coder isen mazoşistsin gibi bir
çıkartım malesef bir gerçek :)

--
Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/