Merhaba,

Şimdiye kadar çıkmış bütün türkçe kitapları internetten ya da fiziksel
mağazalardan alıyorum. Bazı çeviri kitapların orijinallerini almış
olduğum halde alıyorum. Amacım yayınevlerine böyle bir pazar olduğunu
kanıtlamak ve yazılacak yeni kitaplar için %0,001 de olsa olumlu bir
istatistiksel rakam olabilmektir. Bunun dışında da geridönüşlerle daha
rahat okunabilirliği olan eserlerin türkçeye kazandırılmasını bir
okuyucu olarka görev bilmiş olmamdır. Alanlarında dünyada söz sahibi bir
çok ülke insanı halen neden böyle eserler vermez şaşırır dururum...

Saygılarımla...

16-10-2011 19:41, M.Dumlupinar yazmış: