Merhaba,

Dokümantasyon işi genelde iyi niyetle başlanıp bir yerde ipin koptuğu bir iştir. Geriye dönük olarak dokümanlarını tamamlayan da pek yoktur; o nedenle içtenlikle tebrik ediyorum. :)

Dokümantasyon için UML kullanın. UML'de değişik durumlar için değişik diyagram teknikleri vardır. Amaca uygun tekniği seçerek dokümantasyonun kullanışlılığı ve anlaşılabilirliği önemli oranda artar.

Sevgiler,

Bora.