07-04-2012 00:40 tarihinde, Onur Küçük yazdı:
> Ekteki XML dosyası geçerli bir XML (DTD si eksik sadece). İkinci
> satırdaki bilgiler o node için Attribute olarak tanımlanıyor, öyle
> ekleyebilirsiniz.

Merhabalar,
Element olarak ekleyemedim. İlla bir node eklenmesi gerekiyor diyor ama
bu defa da node eklediğiniz orada görünüyor. Yani ikinci satırı elde
edemiyorum. attribute eklerken farklı bir yönt mi var?...

Progress 4GL kullanıyorum. örnek dökümanda şöyle diyor:

hDoc:CREATE-NODE (hRoot, "Customers", "ELEMENT").
hDoc:APPEND-CHILD (hRoot).

Buradaki "element" kısmı "attribute" olacak ama bu şekilde hata veriyor.
Yerdım kısmında da şöyle demiş...

Attribute:
  Represents an attribute of a document or an element. Typically the
allowable values for the attribute are defined in a document type
definition.
Note that the attributes are NOT considered as child nodes of the element
they describe

Farklı bir yöntem ile bu "attribute" yazılacak anlaşılan... ?!...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)em