Sadece meraktan soruyorum.Neden bu işi C++ ile ve ondan da öte araya proxy
koymadan kendi yazdığınız kod ile yapmak istiyorsunuz?Zira sizin
yapacağınız işlem de aslında kendi proxynizi kendiniz yazmak olacak.Hazır
yazılmışı varken eğer amaç öğrenmek değilse zaman kaybı olacak.

squid 'n configürasyon örnekleri bolca var burada:
http://wiki.squid-cache.org/ConfigExamples

Sadece dikkat etmeniz gereken nokta sürümden sürüme squid ayar dosyasının
aldığı argümanlar değişebiliyor.Mesela mac loglama 2.7 ile gelmişti yanlış
hatırlamıyorsam.

İyi çalışmalar.