Bir '$' ve ';' zaten yeterince kafa karıştırıcı. Ama bu gibi örneklerde
olayı anlamak daha zor.

(a == b) ile ( a === b) arasındaki fark mesela. PHP'nin okunurluğunu
azaltan bir şey. Bu bir uygulama yazaan için mevzu değil, fakat sistem
yönetici için fazla karışık bir bilgi.

Benzer şekilde, x++, ++x gibi hususlarda. Evet, bunlar güzellik ama, kafa
karıştıran şeyler. Sistem yönetici seviyesi için bu okunurluğu ciddi
şekilde azaltır.

Bunlardan PHP'nin kötü, Python'unda basit ve güçsüz olduğu anlamı çıkmaz
elbette. Python'da da benzer tripler çok kafa karıştırıcı olabilir:

result += "\t" + " ".join(*[str(p) for p in linePoints if p is not None]) + "\n"

Python, daha az triple, daha sade yazımla kullanılabilir. Ama asıl gücünü,
sistem seviyesi işlevlerde çok daha iyi destek ve hazır kod bulabilmesi ile
gösterir. Zaten PHP biliyorsanız, bu sizi sistem scripti yazmaktan geri
bırakmaz haliyle, süper de yazarsınız.

Ama bence bu işlerin ilacı bash'tır. En iyi neticeyi o verir aslında bu
işler için.