"Dumlupınar " Hocam söylemlerinizde haklısınız.
Enum yapısı ile ilgili durumun bende farkındayım.
Ancak daha öncede dediğim gibi amacım şuan sadece Java üzerinden
Enumları öğrenebilmek.
Bunun içinde işe yarar birşeyler yapmak istiyorum.
Keza işin sonunda guzel bir uygulama yazacağımı bilirsem uğraşması daha
çok zevkli oluyor.
O yüzden içinde enumları kullanabileceğim bir uygulama/ soru/program
fikri arıyorum.
Tabi sadece salt olarak ENUMlara bağlı kalmam, hem içinde enumları
kullanabileceğim, hem de bir üst seviye birseyler öğrenebileceğim örnek
bir uygulama arıyorum kendime.
Bilmiyorum belki ilerleyen saatlerde  birseyler daha çıkar.
İlginiz için tekrar teşekkür ederim..
Kolaylıklar Levent "SARI"