Ali Rıza Hocam merhabalar,
Güne sizin bu üzücü mailiniz ile başladım.
Devlet baba dolaylı yoldan da olsa çok sevdiği halkını üç kağıtçılığa ve
cehalete itiyor(herzaman ki gibi...).
Tıpkı merdivenin en üst basamağında duran birini küçük bir el darbesi
ile aşağı yuvarlamak gibi.
Bu bozuk düzen daha nekadar böyle devam eder bilmiyorum ama ben kodları
az önce
www.fuzzyscript.com/sources.rar adresine attım oradan rahatlıkla
görebilirsiniz.
Kolaylıklar Levent "SARI"