Anıl Bey, biz cevap verdiğimizde arkadaş öğrenmemiş mi oldu ? Arkadaş
burada cevap alamazsa gidip bir forumda ya da başka bir yerde soracak ve
buradan edindiği bilgiyi oradanda edinecek. Açıkcası yazdığınız şeye anlam
veremedim. Çünkü bu işler sora sora araştıra araştıra yapılacak işler. Eğer
ben burada kimine göre basit kimine göre zor bir soru soramayacaksam bu
listenin amacı ne ? Linked.in profine bakmadım açıkcası eğer bunları
bilmeyip, cv'sinde büyük tecrübelere yer veriyorsa bu kendisinin  ayıbıdır.
Sorgulamakta en azından bana düşmez. Eğer bu ülkenin teknolojisini ve onu
yükseltecek insanlara yarar sağlamak istiyorsanız, işe bloğunuzdaki
İngilizce makaleleri Türkçeye cevirererek başlayabilirsiniz.

Yunus Öksüz
90 530 876 38 48