Bunlar seo ile ilgili konular olduğu için yorumlar kişiden kişiye göre
değişir. Bana göre;

*Alt Alan Adı Oluşturulmasındaki Amaç*
1) Kendi sitesinin reklamını daha iyi yapmak
2) Arama motorları için anahtar kelimeyi alan adında geçirmek

firma2.sahibinden.com şeklindeki adres, sanki firmaya özgü internet sitesi
yaratılmış izlenimi veriyor. Firmalarda kendi sitelerinin reklamını
yaparken, ana siteninde reklamını yapmış oluyor. Ayrıca firma adı direk
alan adında geçtiğinden dolayı arama motoru gözünde değeri artıyor.

*Alan Adının Gücü*
Her alan adı arama motoru gözünde farklı değerlendirilir. Buna alt alan
adları da dahildir.

www.sahibinden.com alan adı arama motorları gözünde çok değerli iken,
firma2.sahibinden.com alan adı arama motorları gözünde değeri çok
azdır.(Not: bu fark alt alan adı olmasından kaynaklanmıyor.)

Şimdi bir ilan girildiğinde arama motorlarında "ilan-detayları"
aratıldığında
firma2.sahibinden.com/ilan-detayları<http://firma2.sahibinden.com/ilan-detaylar%C4%B1>adresi
mi daha yukarıda çıkar yoksa
www.sahibinden.com/ilan-detayları<http://www.sahibinden.com/ilan-detaylar%C4%B1>adresi
mi daha yukarıda çıkar.

*Yukarıdaki bilgileri özetlersek;*
- Bana göre firmalara özel alt alan adı oluşturmak reklam amaçlı doğru bir
yöntem.
- Bu alt alan adlarındaki ilan linklerinin ana alan adında olması bana göre
mükkemmel bir yöntem. (Hem arama motorunda o ilan yukarıda çıkacak, hem de
ziyaretçiyi alt alan adından kendi alan adına çekmiş olacaksın, ayrıca
ziyaretçi ana alan adında daha çok ilan görebileceği için sitede daha çok
duracaktır. )

*Bu açıklamalar çerçevesinde soruları şu şekilde cevaplamak istiyorum:*

1) Çok normal
2) Hayır
3) Tek başına hayır (rasgelebirkelime.alanadin.com adresine ping attığında
adresin bulunamadığını gözlemleyeceksin. Öncelikle alt alan adı ne olursa
olsun alan adını(*.alanadin.com), sunucunun ip adresine yönlendirmen lazım.)

Aşağıdaki linkte detaylı anlatım bulunuyor.
http://www.ceviz.net/programlama/otomatik-subdomain-olusturma/

İyi Çalışmalar,