Herkese merhabalar,
Java ile Eclipse üzerinde yazdığım bir proje için SVN in, Trunk-Brunch-Tag
ve Merge Islemlerini kullanmaya çalışıyorum. Ancak bu işlemlerin nasıl
yapıldığın bir türlü anlamadım.
Eclipse IDE si ile SVN de brunch oluşturma,
Brunch ile Trunk merge etme,
Trunk daki değişiklikleri brunch ile senkronize etme  başlıklarında
çalışmış arkadaşlar bu işlemleri nasıl yaptıklarına dair tecrübelerini
paylaşa bilirse çok memnun olurum.
Keza ben Eclipse üzerinde yazdığım bir A Projesini önce SVN e commit
ediyorum. Ve daha sonra A Projesini geliştirip elde ettiğim A1.0ALFA Test
sürümünü sanırım  SVN de yarattığım trunk dizinine taşımam gerekiyor. Sonra
Trunk da ki  A1.0ALFA Test sürümünü geliştirmeye devam edip elde ettiğim
A1.0 Kararlı Sürümü ise brunch a mı  atmam gerekiyor. Kaldı ki bu işlem
için birde tag lama kısmı mevcut.
Kolaylıklar Levent "SARI"