2013/05/22 SERKAN TURAN <serkantu...@gmail.com>:
>Merhabalar,

Merhaba,

>Haftasonu meşkalesi olarak youtube dan playlist indiren bir script yazmak
>istedim ancak playlistin başlığını almaya çalışken url $PlayListId olduğu
>noktadan dersine dönüyor. Baya uğraşmama rağmen çözemedim. Atladğım bash
>ile ile ilgili bir yazım kuralı var sanırım.

Haftasonu için hoş bir meşkale ama olur da haftasonunun sonunda
üşenirseniz ya da betiği yazarken fikir verir düşüncesiyle aşağıdaki
bağlantıları paylaşmak isterim:

http://code.google.com/p/umph/
http://cclive.sourceforge.net/

Bu ikiliyi beraber kullanmak bayağı pratikleştiriyor:

$> umph -a XXXXXXXXXXXXXXXXX | cclive -c

X: (PL hariç çalma listesi ID'sidir.)

Kolay gele...

                -alip