selamlar,

1. sürüm için release çıkarmaya çalıştığım açık kaynak bir ön muhasebe
projesi geliştiriyorum. çıkış tarihi için önümüzdeki ayın (Kasım/2014)
sonunu düşünüyorum. genel olarak proje yapısı; açık kaynak, web tabanlı,
çok kullanıcılı ve çok dil destekli (tr-en) olan aynı zamanda veritabanı,
tarayıcı ve işletim sistemi bağımsız bir ön muhasebe programıdır.

projenin kendisi ile beraber production, forum, ticket ve dökümantasyon
(markdown düşünüyorum) sitelerini de hazırlamak istiyorum. siteler için
custom birşey düşünmüyorum, wordpress yeterli olur. bu arada, ben java
platformunda çalışıyorum ve bir tasarımcı / web programcısı değilim yani
çok fazla bilgim olmayan bir alanda destek arıyorum diyebiliriz.

bana bu projem için prod., forum, ticket ve dökümantasyon kısımlarının
hazırlanıp yayına alınması konusunda yardım edecek birilerini arıyorum.
proje açık kaynak ve şuan için herhangi bir sponsor ya da müşterisi de yok.
yani ciddi bütçeye sahip değilim.

yardımcı olmak isteyen arkadaşlarla görüşmek isterim.

--

İyi günler, iyi çalışmalar...

Mustafa DUMLUPINAR