bu arada,

printer servisinizi embedded da tasarlayabilirsiniz. ben uzak sunucuda
çalışan bir uygulamamın yereldeki bir yazıcıya fatura basabilmesi için
remote özellikli tasarladım. bu sayede almanyadaki bir sunucuda bulunan
projem işyerimdeki yazıcıya fatura basabiliyor.

--

İyi günler, iyi çalışmalar...

Mustafa DUMLUPINAR