tomcat katmanındaki imkanlar (cache, cluster, proxy... yapıları gibi) bir
web sunucusuna göre kısıtlı olur. ben olsam apache ya da nginx gibi bir web
sunucusunun arkasından host ederdim. bunu yaparken (muhtemelen kullandığı
port default olarak) 8080 portuna dışardan erişimi kapatmayı unutmayın.

İyi günler, iyi çalışmalar...

Mustafa DUMLUPINAR