bana da bundan kaçış yokmuş gibi geliyor :) 90'lardaki Delphi, VBasic..
gibi platformlar (herşeyi sunan) kalmadı artık. rapor işleri için bağımsız
projeler (jasperreport, cyristalreport... gibi) daha çok tercih ediliyor
(en azından .net dünyası dışında).

ben pek çok raporlama aracı kullandım ve jasperreport u önerebilirim size.
mvc paternini destekleyen yapısı da var (rapor sunucusu kurabilirsiniz, tek
noktadan raporlarınız düzenleyip, kullanan herkesin faydalanmasını da
sağlayabilirsiniz)

14 Temmuz 2016 13:43 tarihinde Özgür Kılıçaslan <ozgurkilicas...@gmail.com>

İyi çalışmalar...

Mustafa DUMLUPINAR