Merhaba.
Herkes gibi raporlama konusunda büyük sıkıntılar çekmekteyiz. :)
Genelde işlerimi birşeyleri PDF ye dönüştürerek çözmeye (PHP) halletmeye
çalışsam da bir noktada yeterli gelmiyor.

MS tarafında bu konuda eli ayağı son derece düzgün 3. parti yazılımlar
kullanmamıza rağmen açık kaynak tarafında en çok jasper in adını duyuyorum.

Aktif kullanan birileri var ise aramızda tecrübelerini paylaşabilir mi?
(php, python, revize etmeye uğraşırım dersem Java da kullanmayı
planlıyorum, çok gaza gelirsem .NET birkaç şeyi de çeviririm. :)

Saygılarımla
Bircan