Merhaba Burak Bey,

GPS ile çalışan bir Araç Takip Sistemi üzerinden araç konumlarını otomatik
olarak alıp, 1 günlük süre ile kendi veri tabanımda tutmak istiyorum.
Böylece bir takım günlük raporlar ve konum bilgisini kendi isteğime göre
"off-line" üretip kullanabileceğim.

Mesajımda da belirttiğim aşağıdaki çözüm şu an için mantıklı görünüyor.
Gruptan da farklı bir öneri gelmedi zaten.

* * * * * mycommand
* * * * * sleep 10 && mycommand
* * * * * sleep 20 && mycommand

Selamlar,